Athletic-Gym.ro
PDF Imprimare Email
CLUBUL SPORTIV ATHLETIC GYM SPORT BRASOV

      Clubul nostru va ofera multiple posibilitati de practicare a unor activitati menite sa va imbunatateasca forma fizica si psihica.      Va asteptam intr-o ambianta placuta, fara aglomeratie, avand la dispozitie personal calificat, sa scapati de stres si sa fiti in forma!
    Mai bine mai devreme decat mai tarziu, dar... mai bine mai tarziu decat niciodata!

 ANUNT: Incepand cu data de 6 Septembrie incepe cursul de autoaparare fete. Antrenamentele vor fi in zilele de marti si joi de la 18 la 19.30. Prima sedinta e gratuita. Va asteptam indiferent de varsta.

 

  
   SALA APARATE             
 SALA AEROBIC             
               ARTE MARTIALE
   

fitness

bodybuilding

 

tae bo

pilates

 

 

wushu kung-fu  (arte martiale chinezesti); autoaparare

 

 tai chi qigong (forme terapeutice de gimnastica chinezeasca )


  
 

      

sala fitness     FITNESS SI BODYBUILDING
Prin exercitiile cu greutati puteti dezvolta umeri mai largi, brate si picioare mai puternice cu musculatura ferma, frumos definita dar nu masiva, si, foarte important, tonus ridicat.
  In plus, cand va antrenati cu greutati, corpul dumneavoastra creste in masa musculara, rata metabolismului bazal creste si deci puteti manca mai mult fara a depune grasime.
  Aici vedeti banca reglabila cu suport reglabil bara olimpica

 


Daca practici PILATES poti sa-ti remodelezi corpul, sa-ti tonifici musculatura, sa-ti inbunatatesti considerabil flexibilitatea. Prin exercitiile destinate zonei abdominale se urmareste o musculatura  frumos conturata, de asemenea o mai buna circulatie sangvina, dezvoltarea musculaturii zonei pelvine, cu rezultate benefice asupra vietii sexuale.
 

 

 

 

 TAE BO combina gimnastica aerobica cu elemente de arte martiale, exercitii de fitness, dans hip hop, box si exercitii cu greutati.

  Creat de Billy Blanks, practicant de Taekwondo. Denumirea vine de la Taekwondo + box;


     

   

KUNG FU sau WUSHU sunt formele de lupta ce provin din China. Puteti practica atat antrenament specific de autoaparare, cat si forma de lupta sportiva - full si semi contact (se folosesc protectii)- bazata pe tehnici variate de lovituri, procedee, proiectari etc. De asemene se pot exersa tehnici traditionale, unde se pune accent pe corectitudinea si estetica miscarii. In egala masura se fac exercitii de pregatire fizica, mobilitate si forta. Printre avantaje enumeram atat dobandirea unui corp armonios dezvoltat, insusirea unor notiuni de autoaparare, cat si formarea unui psihic echilibrat, atentie si putere de concentrare sporite.



aerobic trambulina